← כל הכתבות

בריטים לא ייכללו במס השכירות לבתי נופש החדש של Francois Hollande

אלפי בריטים כיום מחזיקים בבית בצרפת וחוששים מהמיסוי החדש שיוטל על ידי הנשיא הצרפתי החדש Francois Hollande.

Francois Hollande|holiday tax home|Living in France|taxation for foreigners in France

אלפי בריטים כיום מחזיקים בבית בצרפת וחוששים מהמיסוי החדש שיוטל על ידי הנשיא הצרפתי החדש Francois Hollande. עם זאת, מיסוי זה חל רק **על אלה שמרוויחים סכומי כסף משמעותיים בצרפת. **אין צורך לדאוג אם אתם בעלים בריטיים שאינם עובדים בפועל בצרפת ובית הנופש שלכם מושכר רק כמה חודשים בשנה. ההשפעה של השינויים הן על הכנסות הממשלה והן עשויה להיות “מזערית”, לפי מתיו קאני, מנהל Sextant Properties. אם אינכם תושבי צרפת או אם אתם גרים בצרפת ללא הכנסה משכירות בית נופש צרפתי, מס חדש זה אינו רלוונטי.

החלטה זו התקבלה ב-4 ביולי 2012 על מנת למסות את בעלי האמצעים ובכך לצמצם את הגירעון התקציבי הגדול של צרפת. הנשיא François Hollande שואף להחיל מס על תושבי צרפת ותושבים שאינם תושבים על ידי הטלת מס חובה חברתי על בעלי בתי נופש המקבלים הכנסה משכירות בלבד.

להלן מדרגות שיעורי המס על הכנסה בצרפת:

מדרגת שכר בצרפת ביורו % מיסוי מהכנסת השכירות שלכם
עד 5,963 אירו 0%
מ-5,964 עד 11,896 אירו 5.5%
מ-11,897 עד 26,420 אירו 14%
מ-26,421 עד 70,830 אירו 30%
מעל 70,831 אירו 40%

לדוגמה, אדם המתגורר בבריטניה ויש לו הכנסה משכירות בצרפת של 5,000 יורו נמצא במדרגת המס הנמוכה - ולכן עליו לשלם 0% מס.

לאחר מכן, ישנן דמי חבר:

– ה-CSG (דמי חבר כלליים) בשיעור של 8.2%

– ה-CRSS (החזר חובות) בשיעור של 0.5%, בנוסף למס חבר של 2% ותרומות נוספות של 0.3%.

בסך הכל, ישנו 11% דמי חבר כוללים עבור כל הכנסה שמושגת בצרפת. אז תצטרכו לשלם רק 550 יורו של דמי חבר מ-5,000 יורו השכירות שקיבלתם.

כדי ללמוד עוד על מיסים בצרפת, לחצו כאן.

להמשך קריאה

כל הכתבות →